
Film kontent marketingowy to ostatnio bardzo silne narzędzie sprzedażowe. Dajemy klientowi konkretne informacje za darmo, dzieki temu kupujemy jego czas i zaangażowanie jego percepcji i myśli.
Dzięki takiejj wymianie każdy jest w sytuacji WIN-WIN, klient coś dostaje i coś nam daje. W związku z tym, że percepcja potencjalnych klientów w social media w roku 2020 jest już nie na wagę złota, tylko właśnie na “wagę percpecji” narzędzie jakim jest film kontent marketingowy robimy naszej marce dużo dobrego.

Klient bardziej otwiera się na informację, przestaje się blokować, przestaje być w pozycji obronnej przez to, że aktualnie z każdej strony nacierają ataki setki reklam i już automatycznie bronimi się. Nasze nastawienie jest na “NIE” a dokładnie na “NIE CHCE NIC KUPIĆ.

Film kontent marketginowy to zmienia dość mocno, marka staje się bardziej bliższa, bardziej “swoja”. Klient jest w przyszłości bardziej otwarty na wydanie swoich pieniędzy na nasze produkty. Marka jest już obecna w jego świadomości troszkę bliżej niż kilku sekundowe “mignięcie” na billboardzie. Klient po obejrzeniu naszego filmu pozostawia lekko otwarte drzwi do swojej świadomości.

Film kontent marketingowy może mieć bardzo różne postacie, np. :tutoriali, przeglądów, “unpacking”, pierwsze wrażenie itd.
Ostatnio mieliśmy przyjemność wyprodukować dla RPO Warmia i MAzury 2014-2020 trzy filmy, które są tutorialami dotyczącymi rękodzieła.
Grzegorz Gniech – mistrz świata w bardzo wąskiej dyscyplinie uczy podstaw Carvigu. acły film dotyczy działań FUNDACJI PROJEKT ARCHE. Fundacja Arche oraz Kamil Purłan słyną z masy doskonałych działań społecznych, angazując pasjonatów wielu dziedzin.
Matka Kijek i Szmatka to mała jedno osobowa firma gdzie Pasjonatka Luiza pokazuję jak robić różnego rodzaje ciekawe przedmioty z recyklingu. Ktoś by pomyślał “Ona traci klientów, mogła by im to sprzedać…” Nic, bardziej mylnego, wiele osób szybciej kupi produkt właśnie z tej firmy widząc zaangażowanie, niż zabierze się do samodzielnego tworzenia. Podobnie tyczy się to kolejnego filmu z pasjonatką żeźby w masie cukrowej.
Tortfolio zaaraża optymizmem i przyokazji pokazuje swój warsztat ucząć podstaw, to doskonały sposób by przekonać do siebie przyszłych klientów