Film promocyjny dla koła gospodyń wiejskich

INTERNETOWE WYZWANIA JAKO PROMOCJA MARKI?

Agencje reklamowe, agencje social oraz cała masa wolnych strzelców prześcigają się w wymyslaniu tego “czegoś” co zadziała, tego czegoś co przyciągnie oglądalność, przyciągnie uwagę i pozwoli potencjalnemu klientowi obdarować markę czy brand swoim czasem i percpecją. Promocja Marki przez internetowy challeng? Poniżej przedstawię nasz sposób w tej materii.

W dobie social media pojawiło się wiele fenomenów jednym z nich są interentowe “wyzwania” bardzo dobrze pamiętamy popularne w polsce: Ice Bucket Challenge, Mannequin Challenge. Ostatnim czasem wiralowy stał się tzw: #GaszynChallenge – to pewnego rodzaju wyzwanie gdzie w jednym miejscu i czasie grupa/ekipa ludzi robi np “pompki” by tą akcją przyciągnać widzów do wpłacania datków na chore i potrzebujące dziecko.

Gaszyn Challenga bardzo szybko stał swojego rodzaju wiralem, gdzie wiele marek i brendów oraz coraz mniejszych firm zaczeło kręcić swoje wersje tego wyzwania, ja kto bywa w świecie “na sztukę” wiele z tych filmów było bardzo przewidywalnych oraz tak nudnych, że gdy tylko widzieliśmy piewsze 4 klatki gdy ktoś podchodzi do kamery a za nim stoi kilka każdy wiedział co to będzie i scrolował dalej.

Czy te działania to promocja marki ? Zdecydowanie tak jednak nie w takiej formie w jakiej stało się to wręcz rutynowe i bez chęci.

Koło Gospodyń Wiejskich w Durągu (woj. War-Maz, gmina Ostróda) Postanowiło wesprzeć potrzebującą Oliwkę z miejscowości Lichtajny, w związku z ostatnio dość modnym “#gaszynchallenge” był to naturalny wybór. Forma tego internetowego wyzwania już została dość mocno wyeksploatowana. “Dlatego postanowiliśmy zrobić to nieco inaczej, tak by była w tym świeżość, wiejski klimat i atmosfera dodając kilka sekund fabuły” – mówi Magda Muraszko jedna z członkiń koła. Tak powstało nasze wyzwanie. Był to dla Pań i dziewczynek dzień, który na pewno zapamiętają, bo to ich pierwsze 100 przysiadów w życiu, w tak krótkim czasie. Nikt nie kryje tego, że przysiady trwały dłużej niż długość filmu. Był śmiech, pot, łzy i palące słońce. Za realizację filmu odpowiada autor zdjęć i reżyser Łukasz Kalinowski z pixeldance.pl. Akcja dała dużo radości i motywacji do kolejnych działań, przez to Gospodynie z Durąga planują nagrać wkrótce program kulinarny z oryginalnymi smakami ze swojego regionu.

Piszą o nas tutaj:

RADIO ESKA

NOWY MARKETING