JAK PRACUJEMY

OD CZEGO ZACZĄĆ PRODUKCJĘ FILMU PROMOCYJNEGO LUB REKLAMY?

  • Najpierw chcemy poznać Twoje potrzeby, Twój produkt, Twoją firmę, Twój utwór lub to co chcesz pokazać swoim klientom. Co chcesz promować? co chcesz sprzedać lub co zareklamować?

  • Ważne jest dla nas to co lubisz i co Ci sie podoba. W jaką stronę chcesz iść? Jaka jest linia graficzna w Twojej firmie. Naszą mocną stroną jest słuchanie, dlatego Twoje inspiracje pozwalają nam bardziej wejść w świat Twoich obrazów i dźwięków. Chcemy "wejść w Twoje buty". Dlatego z Twoimi pomysłami warto dołączyć krótką listę referencyjnych reklam, filmów, obrazów czy teledysków, które Ci sie podobają. Chętnie zobaczymy to co Ty uważasz za warte zobaczenia i wartościowe.

  • Po zapoznaniu się z Twoim materiałem i wszystkimi informacjami jakie są dla Ciebie ważne oferujemy wstępny zarys pomysłu na film reklamowy czy inną formę. Przedstawiamy krótki pomysł na dla danego tematu  wraz z propozycjami wychodzącymi na przód Twoim oczekiwaniom i potrzebom. 

  • Kolejny etap to rozmowa i spotkanie - osobiście lub przez internet / burza mózgów i określenie kierunków i strategi działania oraz kluczowych celów i terminów współpracy.

  • Umowy! tak my też je lubimy!

  • Tworzymy pełen "Treatment" czyli opracowanie całego pomysłu wraz ze scenariuszem,

  • Przygotowanie budżetu - od tego zależy jakość produktu wyjściowego, oraz określa to granice na co można sobie pozwolić podczas produkcji - robimy wszytko co w naszej mocy by zmieścić sie w Twoim budżecie i dostarczyć jak najlepszy produkt dla konkretnych warunków finansowych. 

  • Przygotowania do planu - tzw pre-production, wybieramy  lokalizacje, plener, studio... 

  • Przygotowanie techniczne - wybór kamery i sposobu rejestracji, rozdzielczości i innych aspektów.

  • Zdjęcia próbne, zdjęcia właściwe.

  • Pierwsza układka - kontrolny pierwszy surowy montaż pokazujący koncepcje oraz kierunek pracy nad montażem

  • Twój komentarz, skorygowanie kierunku.

  • Montaż właściwy, 

  • Poprawki, zmiany w montażu, ewentualne, dogrywki - jeśli budżet pozwala.

  • Odbiór filmu, teledysku, reklamy.

  • Szał w Twoich kanałach social media z nową reklamą :)