Kontent Marketing filmowy video Korporacyjne promocyjne

Film promocyjny / kontent marketing video, film informacyjny – kilka słów.

Zapraszam do obejrzenia filmów, które z powodzeniem są wykorzystywane przez jednego z naszych klientów w kontent marketingu i promocji zarówno jego produktów oraz usług i całej marki.

Kontent marketing filmowy (inaczej też marketing treści przez film czy video) to innymi słowy film promocyjny, przedstawiający różnego rodzaju rozwiązania czy technologie. Film taki jednocześnie edukuje widza z podstawowych zagadnień konkretnej branży, produktu czy usługi. Przekazujać odrobinę więdzy i “knowhow” oraz dużo(podprogowo) inpiracji, w zamian od klienta dostajemy jego uwagę.

CZAS TO PIENIĄDZ – UWAGA KLIENTA TO PIENIĄDZ

Czas i percepcja potencjalnych klientów aktualnie jest najdroższą walutą w internetowych rozgrywkach marketingowych. Każdy z nas jest codziennie atakowany setkami reklam, każda z tych reklam i marketingowiec stojący za tym prosię się o to by podarować mu kilka sekund naszego czasu.

FILM TO NARZĘDZIE SPRZEDAŻY

Film to aktualnie bardzo silne narzędzie w marketingu, ostanie wydarzenia związne z epidemią spowodowały, że marketing w interencie oraz wykożystanie filmu stało się jeszcze mocniejszym narzędziem i bardziej skutecznym mimo i tak bardzo wysokiej skuteczności. Dzięki korzystaniu z filmu w promocji docieramy do klientów bezpośrednio z informacjami których szukają. Rozwiązania takie jak Youtube czy Vimeo oraz pozostałe social media dają markom swojego rodzaju prywatną i własną “telewizję”, która gdy dobrze zarządzana pozwala sprzedawać, inspirować w każdym miejcu i czasie. Dzięki takim narzędziom czas pracy poświęcony klientowi na początku wspołpracy jest skrócony o połowę. Wraz z ilością filmów na kanale w których firma/marka/producent porusza różne tematy okazuje się, że obsługa nowych klientów skraca się o około 70%.

Dlaczego tak sie dzieje? Ponieważ klieci są już po “wstępnej” edukacji na dany temat. Wizyta lub telefon do handlowca staje się bardziej formalnością i przybiciem umowy, niż sprzedażą od poczatku i edukowaniem klientów oraz rozwiązywaniem wątpliwości czy pokonwyaniem obiekcji.

Dlaczego warto korzystać z filmów korporacyjnych / kontent marketingowych / promcyjnych

W naszej ocenie oraz na bazie doświadczenia naszych klientów filmy poprostu działają bardzo skutecznie. Każdy film jest dokładnie zaplanowany oraz wyreżyserowany. Każda klatka, każde słowo jest dobrane pod klienta i jego specyfikację z wyprzedzeniem ich pytań. Film jest przygotowany po to by sprzedawał produkt czy usługe. Klient po obebjrzeniu pozostaje z dużą ilością rozwiązanych pytań i wątpliwości dzięki temu skracamy dystans pomiędzy marka-klient i zaczynamy być bardziej “ich” i wyglądać jako firma “bliższa klientowi”. Handlowiec na spotkaniu z klientyem ma szansę na konkretną sprzedaż i podpisanie umowy osobom już wstępnie i samoczynnie “przeselekcjonowanym” oszczędza to czas i pieniądze poprawiajac efektywność sprzedaży.

JEDEN FILM TO ZDECYDOWANIE ZA MAŁO

Czy zastanawialiście sie kiedyś dlaczego wielkie marki, mimo doskonałego PR, mimo wielkiego sukcesu nadal inwestują w reklamę? Z powodzeniem wiele marek stosuje system “seriali” czyli powtarzajacych się reklam, które coś mają ze sobą wspólnego, inne firmy zdecydowały sie inwestować bardz dużo w filmy reklamowe i ich fani wręcz czekają na nowe zaskoczenie.

Wiele razy spotykam się z zapytaniami ofertowymi gdzie klient chce zrobić promocję jednym filmem, z doświadczenia oczywiście robię wszystko by takiej osobie pomóc jednak jeden film to zawsze za mało. Jeden film będzie działał zawsze, jednak powtarzalność i konsekwencja to coś co przekonuje klienta na poziomie podświdomym. Przekazujemy klientowi informację m/w taką: “Jesteśmy tu, działamy, mamy sie doskonale, nasze produkty/usługi mają sie jeszcze lepiej, i nie zwalniamy tempa” . Klient, który ma subskrybcję kanału konkretnej marki co jakiś czas jest przyciągany nowymi filmami, jeśli kolejny raz przyciągniemy jego uwagę jego relacja z marką jest lepsza i marka rośnie w oczach i podświadomości.

Pokazywanie dokonań firmy jako standardowa praktyka mówi zdecydowanie więcej o firmie i przekonuje znacznie lepiej niż jaka kolwiek rozmowa z handlowcem. Filmy inspirują, pokazują realizacje marzeń innych osób i bardzo często działa to doskonale na nowych klientów. Konsekwencja w działaniu zawsze wychodzi na dobre.

Poniżej przedstawiam Państwu kilka naszy realizacji zapraszam też pod stronę z naszym portoflio, ponadto proszę sprawdzić cały kanał firmy KATALPA na portalu youtube. Można na bazie tego zobaczyć jak pracujemy dla innych.

KOSZTA PRODUKCJI FILMU MARKETINGOWEGO / PROMOCYJNEGO ?

Koszta produkcji filmów są uzależnione od dużęj ilości czynników, codziennie dostajemy zapytania w stylu “ile kosztuje film promocyjny 2minuty“. Naturlanym dla klientów jest określenie jednej cechy produktu którą chcą nabyć jednak w przypadku produkcji filmu promocyjnego lub kontent marketingowego to zdecydowanie niewystarczające. Ponieważ trzeba tu połączyć potrzeby klienta, z jego budżetem oraz skorelować to z rzeczywostością produkcji filmowej/video

W firmie Pixeldance podchodzę do każdej produkcji na 200% indywidualnie. Konkretna rozmowa z klientem podparta wcześniej dokładnym brifem daje możliwości zbadania potrzeb, określenia planu działania oraz znalezienia najlepszych rozwiązań w konkretnym budżecie. Wiele razy klienci otwierają oczy z czym sie wiąże produkcja flimów promocyjnych czy kontent marketingowych oraz ile jest zmiennych raz elementów tej układanki. Jest to skomplikowane i piękne zarazem i bardzo efektywne.

Łukasz Kalinowski.